2013’te Şarap Dünyam(ız)

2013… Fena değildi başladığında aslında. Ne olduysa yaz başında oldu ya da bize öyle aksettirildi; halbuki çok önceden belliydi kaderi belki de, bilemiyoruz. Her şeye rağmen birlikte (göründüğü kadarıyla) mücadele eden bir sektör ve gelişimi engellemeye çalışır görünenlerle geçti koca yıl. Ben hangi şarapları içtim, hangisini beğendim, beğenmediğimden bahsetmeyeceğim şimdi tahmin ederseniz. Sadece bu yıl neler olmuş şarap dünyamızda bir hatırlayalım istedim hep birlikte. Ha tabii bu arada fotoğraflarla hangi şarapları içtiğimi de göreceksiniz canım 😉

cropped-sarap-gc3bcnlc3bcc49fc3bc-2014.jpg

Ocak: 

  • Kayra kurumsal kimlik çalışması yapmış ve logosundan tutun, tüm etiketlerine kadar görsel olarak yenilenmiş. İyi de etmiş, pırıl pırıl olmuş [Kayra’da Değişim Zamanı]
  • Bu arada ben de Kayra’nın İzmir’de düzenlediği WSET – Intermediate kursuna katılıp başarılı oldum.

OCAK 1 OCAK 2

Şubat:

  • Pamukkale Şarap kuruluşunun 50. yılını kutladı. Bir de 50.yıla özel “L” serisini yaratarak! Nice yıllara Pamukkale!

ŞUBAT 1

Mart:

MART 1

Nisan:

NİSAN 1

Mayıs:

Mayıs’ı ekstra özel yapan herşeyin haricinde (yanlış hatırlamıyorsam yeni alkol düzenlemelerinden bahsedilmeye başlanmasıydı). Kara bulutlar…ve bir de Gezi direnişi!

MAYIS 1

Haziran:

Genel olarak şarap dünyamıza karamsarlığın hakim olduğu günler…ve benim de yazma aşkımın kırıldığı günler. Bu noktadan itibaren açıklanan uluslararası yarışma sonuçlarından da haberleri verme konusunda isteksizdim (anlamsız biliyorum). Bir dönem şarap bile içemedim 😦

HAZİRAN 1

HAZİRAN 2

Temmuz:

Koca ay tek bir yazı yayınlandığını düşünebiliyor musunuz bu sitede ve o da aşağıdaki olsun!?

TEMMUZ 1

Ağustos:

Yine yollardayım sonunda. Bu sene istikamet Trakya!!! Ne keyifli günlerdi onlar.

AĞUSTOS 1 AĞUSTOS 2 AĞUSTOS 3 AĞUSTOS 4

Eylül:

Bu sefer tur sayısını 2’ye çıkardım ve evime yarım saat mesafedeki Urla üreticilerine bir tur yaptım (Şatomet’i atlamak zorunda kalarak)

EYLÜL 1 EYLÜL 2 EYLÜL 3

Ekim: 

EKİM 2 EKİM 1

Kasım:

Tek bir yazı… Her ne kadar bir şaraba yazılmış olsa da aslında ‘şarap’a dair bir yazı.

KASIM 1

Aralık:

Bir yanda öldürülmeye çalışılan bir sektör, bir yanda ölmek zorunda bırakılmayı çalışılan bir blog, bir yanda ise yeni bir doğum (her ne kadar şimdilik şarap üzerine olamasa da…)

ARALIK 1 ARALIK 2

Önümüzdeki sene inşallah tek tük de olsa görüşebiliriz sevgili okur! Daha mutlu, huzurlu, özgür bir yıl dileğiyle…

Argun Tanrıverdi hakkında

about.me/argun.tanriverdi

31/12/2013 tarihinde Şarap içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

