Sensus’tan ESTET ve SOPRANO

Beni bilen Sensus Şarap Butiğini ve kendi üretimi şaraplarını ne kadar çok sevdiğimi bilir (Ventus ve Ventus Premium hakkındaki düşüncelerim için tıklayınız). Şimdi yeni bir atakla iki şarap daha katıyorlar üretimlerine Yanık Ülke: Estet 2010 ve Soprano 2010.

Şarapların yapımcısı Gaja’nın Barbaresco ve Barolo şaraplarının yapımında baş şarap yapımcısı olarak görev yapan İtalyan Federico Curtaz‘mış

Yanık Ülke ismi, Sensus’un Manisa Kula’daki bağlarından geliyormuş. Kula antik çağda volkanik topraklarından dolayı Yanık ülke olarak bilinirmiş meğer. Estet 2010 bir Shiraz (%36,5), Cabernet Sauvignon (%35,6) ve Merlot (%28) kupajı. Hacmen %14 alkol oranına sahip ve şarap 12 ay Fransız ve Amerikan meşe fıçılardan dinlendirilip, 2 ay şişelerde olgunlaştırılmış. Soprano ise bir yarı tatlı şarap, yani tam benlik! Bu şarap da (oranlarını bilmemekle birlikte) aynı üçlü kupaj ve hacmen %14 alkol oranına sahip.

Argun Tanrıverdi hakkında

about.me/argun.tanriverdi

26/07/2012 tarihinde Şarap içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 7 Yorum.

  1. Fiyatlari nasil olucak acaba?

    Ventus u denedim ve bende cok begendim. Fiyatida acayip uygun.

    • Argun Tanrıverdi

      Tahminimce çok da farklı olmaz, yine uygun olur ama tabii bir sormak lazım

  2. Baya merak ettim. En kisa zamanda bi ugramak lzm

    • Argun Tanrıverdi

      Caner Bey, Estet 18,90 TL’dan, Soprano da tam belli olmamakla birlikte 25 TL’nin altında satışa sunuluyormuş

  3. Bende dun ugradim ve bir sise Estet aldim. Cidden hos bir sarap olmus. Syrah-Merlot-C.S kupaji. Fiyatlarini paylasicaktim bende ama siz once davranmissiniz. Bu arada Soprano daha cikmamis. 2 hafta sonra cikicakmis.

    Birde sizin icin guzel bir haber ogrendim. Sensus su siralar Izmir de yeni bir sube acmak icin ugrasiyormis. Sizin icin super olur.

    Bu arada ben Sensus u kutlamak istiyorum. Sarap piyasasinda fiyatlar bu kadar yukselmisken. Boyle fiyatlara boyle saraplar yapmalari cok guzel bir sey.

  4. Argun Tanrıverdi

    Ben daha tatmadım ama iyi olacağından çok şüphem yok. Sensus’u kutlama fikrinize tamamen katılıyorum ve İzmir şubesini sabırsızlıkla bekliyorum 🙂

  5. Sensus birde OZ diye bir sarap cikarmis. Merlot-C.S-Syrah kupaji. Bir kadeh ictim ve oda cok hos bir sarap olmus.

Bir Yanıt Bırakın

