Gary Vaynerchuk’tan “Teşekkür Ekonomisi”

Şarap dünyasıyla sosyal medya dünyasının ‘rockstar’ı Gary Vaynerchuk‘ın ikinci ve şimdilik son kitabı “Teşekkür Ekonomisi”ndan ufak alıntılar ve kitap hakkında kısacık da bir yazı soldaki resme bir tık uzakta!

Gary bey der ki: “Müşterilerle konuşmak için sosyal medyayı kullanmak sanki daha önce bir konferans masasının etrafında hiç oturmamış olan en dürüst odak gruba erişmek ve sağladığı girdiler için tek kuruş bile ödememek gibidir”

Şimdiden iyi okumalar!

Reklamlar

Argun Tanrıverdi hakkında

about.me/argun.tanriverdi

03/07/2012 tarihinde Kitap içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: