Baybars Altuntaş’tan “Otobüsten İndim BMW’ye Bindim”

Yine bir kitapla karşınızdayız sevgili okur! Baybars Altuntaş beyefendiden, Otobüsten İndim BMW’ye Bindim isimli bir kitap var elimizde.

Diyor ki: “Hayata SSK’lı olarak devam etmeyin! Bağkur’lu olarak devam edin! Veren el, her zaman alan evden kuvvetlidir

İnanmıyorsanız resme tıklayıp, görün efendim. İyi okumalar!

Argun Tanrıverdi hakkında

about.me/argun.tanriverdi

31/03/2012 tarihinde Kitap içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

